

Těsnící límec vrat DT
Tam, kde se nakládá neustále, je správným
rozhodnutím těsnící límec vrat DT, který je
vybaven obzvláště kvalitními plachtami. Materiál
plachty se skládá z vysokofrekvenčně svařeného
polyesteru o tloušťce 2 mm se speciální textilní
vložkou, oboustranně pokrytého PVC. Pro vysoký
stupeň předpětí a odpovídající dobré utěsnění
s nákladním automobilem jsou do horní a
postranních plachet vloženy listové pružiny.
Těsnící límec vrat DS
Při normálních frekvencích nakládky je optimální
volbou těsnící límec vrat DS. Postranní a horní
plachty se skládají z dvouvrstvé nosné tkaniny
o tloušťce 3 mm z polyesterových monofilních
vláken s oboustranný pokrytím PVC. Monofilní
vlákna v materiálu plachty zajišťují u přistaveného
nákladního vozidla nezbytné předpětí / utěsnění
k zadní straně vozidla. Jsou-li rozdíly mezi
výškami vozidel velké, může mít smysl zvolit
horní plachtu s rohovým nástřihem nebo plným
lamelováním, aby napětí v horní plachtě nebylo
u vysokých vozidel tak silné.
DSL s vodícím ramenem
DSL-H s teleskopickým
vodícím ramenem
DSS s nůžkovým ramenem
Standardní šířky: 3350 / 3500 mm
Standardní výšky: 3500 / 3750 mm
Volitelně jako model na vozovku
o výšce 4500 mm nebo
výklenkový model
DTL s vodícím ramenem
DTS s nůžkovým ramenem
Standardní šířky: 3350 / 3500 mm
Standardní výšky: 3500 / 3750 mm
Volitelně jako model na vozovku
o výšce 4500 mm
Barvy
Horní a postranní plachty
DT
DS
Grafitově černá, podobná RAL 9011
●
●
Čedičově šedá, podobná RAL 7012
●
●
Hořcově modrá, podobná RAL 5010
●
●
Nájezdový pás
Bílý
●
●
Žlutý
●
●
Oranžový
●
–
Červená
●
–
Boční opláštění
Grafitově černá, podobná RAL 9011
●
●
Čedičově šedá, podobná RAL 7012
●
–
Hořcově modrá, podobná RAL 5010
●
–
Tip pro praxi od firmy Hörmann
Vybavte přistavovací zónu pomůckami pro vjezd. Zajišťují, aby byl nákladní
automobil vždy správně přistaven, takže plachtové utěsnění vrat může
účinně fungovat a nedochází ke škodám při přistavení.
41